woensdag 3 oktober 2012

back again (I guess...)


Goeiedag!!!! Daar was ik weer.. Long time no seeing (ja, dat gezegde weet ik niet helemaal, maar het zal vast zoiets zijn...) Vandaag ga ik heel heel kort even vertellen wat ik de afgelopen maand(en) heb gedaan, it's time again for some personal updates (yay!!!)
Allereerst een raadseltje ^^ Wat is het verschil tussen deze twee foto's.. 


De één staat heel fijn in mijn header, de tweede, nouja, vandaag voor het eerst. En dan niet de obvious verschillen, ja mijn haar is soort van anders, ik kijk anders, in de tweede foto draag ik een ketting+jas en ook de lippenstift ontbreekt, verder zit ik zeer charmant in de trein awkward naar mijn macbook te lachen, dus die verschillen mogen al niet meer.. *Eigenlijk zijn de enige overeenkomsten dat ik hetzelfde jurkje draag en ik mijn ogen lekker zwart omrand heb op beide foto's, maar never mind..* Zal ik het dan gelijk maar zeggen *drumroll* Op de tweede foto ben ik een jaar ouder :D De foto is van vandaag, mijn verjaardag!! Ik ben nu 20, dus, oud en bejaard en zo… 
De afgelopen twee maanden heb ik een hele hoop gedaan, gewinkeld, gevakantied, geintroweekt, gebegonnenmetschoold, genieuwevriendengemaakt, geziekgeweest, gefestivald, geeigenlijkallesbehalvegeblogd. Nu wil ik best door het stof gaan en mijn excuses aanbieden, als je dat op prijs stelt, maar de waarheid is dat ik het niet echt heb gemist. Waarschijnlijk komt het door het gemis van een camera en alle nieuwe dingen die ik heb meegemaakt. Nu kan ik wel met jullie gaan filosoferen wat nou precies de reden voor mijn absentie was, al hebben we daar helemaal niks aan met z'n allen. Daarom heb ik een beter idee: Laat ik de komende week alle coole dingen van de afgelopen 2 maanden even terughalen. Ik heb genoeg te vertellen, bovendien krijg je de zomervibe dan nog eventjes terug. Een soort trip down memory lane, alleen dan niet heel ver terug in het verleden.. What do you think, let's do this ^^

3 opmerkingen:

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..