woensdag 11 juli 2012

ootd #2-in-1

Ja ik vond het weer tijd voor een outfit of the day, maar zonder camera werd dat een beetje een lastig allemaal... Gelukkig is er altijd nog mijn vertrouwde macbook camera en na een hele hoop mislukte ootd pogingen, had ik dan toch 2 dagen geluk! Kijk je mee naar deze redelijk zomerse outfits?

Oké, oké, de eerste is niet van fantastische kwaliteit, I have to admit that, maar ik bedacht dan ook om 11 uur 's avonds dat ik eigenlijk wel een toffe combi aanhad. Naast zoeken voor een beetje licht in mijn duistere kamer, moest ik ook op zoek naar een plek waar geen (puin)hopen kleding lag. Uiteindelijk is daar het volgende uit gerold:


*macbook balanceert in mijn hand, -oeh als hij maar niet valt- 1, 2, 3, fotoooo, gelukt? Nou het moet er maar mee door* 
tanktop/dept - witte tanktop/zelfgemaakt - rok/h&m - hoed/h&m - zonnebril/h&m -laarzen/obscuur achterbuurtwinkeltje
Nou, naast de gedraaide foto's (mijn artistieke ingeving, bovendien past het beter binnen de site) en de enorme puinhoop op de achtergond heb je toch een beetje een beeld van mijn outfit. Het witte shirt heb ik vorig jaar gemaakt toen ik was afgewezen voor Artez, het leek me wel lekker ironisch om hem nu aan te trekken (YAY IK BEN TOEGELATEN BIJ MINERVA ACADEMIE VOOR DE POPCULTUUR). Lekker rock'n'roll door hoedje+zonnebril+boots. Oh en ik loop er de halve week zo bij (af en toe met panty), just sayin'.


bandeautop/New look - witte tanktop/h&m, maar met eigen textielverf - broek/verwassen van de Zara - schoenen/h&m - sjaal/h&m 


duim (niet zichtbaar)/mint Etos - wijsvinger/koraalrood Etos - middelvinger/essence, make a wish - ringvinger/Catrice, Acid/Dc - pink/Catrice, Salmon & Garfunkel. Andere hand: ringvinger/Essence, season of extremes 05 nude or what - pink/Rimmel, 825 sky high
Look mommy, it matches =D
Outfit numero dos. Heel anders, maar toch hetzelfde. Al zit ik dit wel met kippenvel te typen, zo koud is het nou ook niet, warm is wel anders. Ook deze tanktop heb ik vorig jaar beschilderd, alleen dan in het kader van een schoolproject (cool, he!) Eigenlijk kan ik er niet zo veel over zeggen, ik had zin in een zomers feestje, maar met een rockvibe, maar dan wel zomers en luchtig en springerig, en dit kwam er uit. Voila
En net kwam mijn h&m bestelling 20000000 binnen, dus besloot ik gelijk maar een pas&camerasessie te doen. Hieronder zie je een t-shirt (herenmodel, €2,95) en een wit franje gilet (fashion against aids, €9,71). 
Ook heb ik (shame on me) nagellak besteld. Ja mijn nailchallenge loopt nog, maar kom op, 3 nagellakjes voor €1,95 kan ik niet weerstaan (again, shame on me). Wel gelijk gedragen, dus dan telt het niet helemaal.. Toch??
Weet je wel niet hoe moeilijk het is om de duim, wijsvinger en middelvinger samen op de foto te krijgen?!
Wat is jouw favoriet? Tell me, en wat dragen jullie met dit gekke weer? Oh en wil je meer van dit soort ootd, of moet ik wachten tot ik weer een normale camera kan gebruiken? En wat vind je van mijn aankopen, wat kan terug, wat zou je houden? Een hoop vragen, please answer them :) De rest van mijn h&m bestellingen volgt nog ergens in de komende week(en), stay tuned!


4 opmerkingen:

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..